9/30/13

Η νέα μου φίλη

Μετά από τόσο καιρό που ασχολούμαι με αυτό το blog, δεν κατάφερα να μάθω τίποτα!Το παραδέχομαι!Χάζευα όλα αυτά τα ωραία γραφικά, τα ωραία χρώματα, τα ωραία fonts και ζήλευα.Προσπάθησα να εφαρμόσω μερικά από αυτά στο abebablog με μεγάλη αποτυχία.Σιγά σιγά άρχισα να αποκτώ αναγνώστες που ήταν όλοι πολύ καλοί μαζί μου αλλά δεν ήμουν ευχαριστημένη με αυτό που τους έδειχνα.Τότε άρχισα να ψάχνω έναν άνθρωπο να το κάνει για μένα.Η creative tsouf μου πρότεινε την Bιβίκα από το the wandering deer.Της έστειλα ένα απελπισμένο mail και από τότε άρχισε το μαρτύριο της.Πολλά mail μετά το abebablog είναι έτοιμο και πιο όμορφο απ'όσο θα μπορούσα να φανταστώ.Η Βιβίκα είχε πολύ υπομονή και φροντίδα να μου δώσει.Τέλειες ιδέες και μια αμεσότητα που μόνο από μια φίλη θα περίμενα.Να την προτιμήσετε όταν χρειαστείτε γραφίστα.Εκτός από ταλέντο κάνει και την καλύτερη ψυχολογική υποστήριξη, κάτι που θα χρειαστεί σε μία νέα αρχή.Το κορίτσι αυτό το γλυκό είναι από την Θεσσαλονίκη και κάνει κι άλλα μαγικά πράγματα.Παίρνει τις βελόνες της στο χέρι και φτιάχνει κάτι τοσοδούτσικα κουκλάκια που θέλεις να τα φας.Ρίξε μια ματιά εδώ και μπες και στο thewanderingdeer να την γνωρίσεις και να βρεις και το etsy shop της.Για δώρο,βάπτιση,για το σπίτι,γενικά,πάνε παντού τα μικρά της πλασματάκια.







4 comments:

  1. Η κυρία Καλυψώ από δω μου έστειλε τόσο τελειες ιδέες που πραγματικά δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να καταλάβω τι θέλει! Και αυτό είναι το πιο σημαντικό! Μετά το βάλαμε κάτω το αμπεμπαμπλογκ κ του αλλάξαμε τα φώτα! Σε ευχαριστώ παααρα πολυ για τα γλυκά σου λόγια :) εεε κ ξέρεις πως ότι χρειαστείς εδώ είμαι <3

    ReplyDelete
  2. Αχ πόσο χαίρομαι! Πρώτα απ'όλα που γινατε φίλες τα δυο σας και δεύτερον γιατί ένα blog με τόοοοοσο καλό υλικό πήρε μια καταπληκτική νέα μορφή που του ταιριάζει και το αναδυκνυει! ♥♥♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...